Întrebări frecvente

COMENZI

Cum pot face o comandă online?

1. Accesaţi magazinul online la adresa www.echipamentebucatar.ro. 2. Selectaţi produsele dorite şi adăugaţi-le în Coşul de cumpărături prin apăsarea butonului « Comandă » 3. După ce aţi adăugat produsele dorite în Coşul de cumpărături, apăsaţi butonul « Finalizare comandă » 4. Aveţi posibilitatea de a vă crea un cont de client sau puteţi finaliza comanda şi fără cont de client 5. În ambele situaţii completaţi datele solicitate. 6. Selectaţi modalitatea de plată preferată. 7. Verificaţi datele introduse (adresa de facturare, adresa de livrare şi modalitatea de plată) şi produsele comandate. 8. Finalizaţi comanda prin apăsarea butonului « Cumpăraţi acum ». 9. Veţi primi un email de confirmare cu detaliile comenzii.

Îmi pot vizualiza comenzile online?

În cazul în care v-aţi creat un cont de client, aveţi posibilitatea de a urmări online stadiul comenzilor şi toate informaţiile referitoare la acestea. Sfat: alegeţi întotdeauna varianta de înregistrare!

Care este valorea minimă pentru o comandă?

La noi nu există o valoare minimă de comandă – în definitiv există și proiecte mici.

Cum pot evalua un produs?

Împărtășiți-vă opinia cu ceilalți utilizatori: accesaţi pagina cu detaliile produsului, dați clic pe „Evaluați produsul” și scrieţi părerea dumneavostră. Pentru evaluare nu este necesar să aveţi un cont de client. Produsele din rubrica „Ultima strigare” nu pot fi evaluate.

Pot salva produse în coșul pentru cumpărături?

Puteți salva foarte confortabil produsele într-o listă de preferințe din contul dumneavoastră de client. Selectați opțiunea „salvare” din pagina cu detaliile produsului și acesta este introdus în lista de preferinţe. Vă puteți întocmi o listă cu produsele dumneavoastră preferate, o puteți trimite prietenilor sau o puteți tipări pentru o viitoare vizită în magazin. Iar dacă vă decideți, totuși, pentru o comandă online, puteți transfera oricând produsele din lista de preferințe în coșul de cumpărături

MODALITĂȚI DE PLATĂ

Cum pot plăti comanda efectuată pe website?

Pentru fiecare proiect, noi vă pune la dispoziție modalitatea de plată potrivită: Plata online cu cardul (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro) prin procesatorul de plăți PayU Plata online, în rate fără dobândă, cu cardul (prin băncile partenere: BRD, Credit Europe Bank, AlphaBank, Banca Transilvania, ING Bank) prin procesatorul de plăți PayU Ordin de plată /Transfer bancar

LIVRARE

Cât mă costă livrarea produselor comandate?

Produsele achiziţionate de la noi se livrează pe întreg teritoriul României. Informaţii referitoare la costul de livrare regăsiţi atât în procesul de lansare a comenzii, sub fiecare produs în parte, cât şi în Coşul meu, în momentul finalizării comenzii. Acesta este determinat de greutatea şi volumul fiecărui produs în parte, precum şi de greutatea totală a produselor din Coşul meu. La o comandă cu mai multe poziții va exista un singur cost de livrare aferent greutății și dimensiunii totale a produselor comandate.

Unde mi se livrează comanda?

Coletele cu o greutate de până la cel mult 40 kg şi o lungime de max. 2 m sunt livrate până în faţa uşii printr-o companie prestatoare de servicii de curierat. Produsele vor fi livrate la adresa menţionată de dumneavoastră şi costul de livrare este cel menţionat înainte de finalizarea comenzii. În cazul deteriorării vizibile a coletului sau a ambalajului, vă rugăm să verificaţi integritatea conţinutului împreună cu delegatul companiei prestatoare de servicii de curierat, urmând ca rezultatul să fie notat într-un proces verbal încheiat de către acesta. Sunt excluse din această categorie produsele care necesită paletizare (de ex. produse care prezintă pericol de spargere, produse atipice, produse periculoase în cantitate limitată – Limited Quantity). Acestea vor fi descărcate de către transportator şi plasate la marginea trotuarului. În cazul coletelor cu o greutate mai mare de 40 kg, coletelor voluminoase şi a produselor livrate pe palet, transportul va fi asigurat pe străzi pe care este posibil accesul şi întoarcerea autocamioanelor şi acolo unde acestea pot parca în condiţii de siguranţă, fără a bloca sau a îngreuna traficul. Transportul nu este asigurat în zone în care accesul este restricţionat sau în zone în care există taxe de acces. Produsele vor fi descărcate de către transportator şi plasate la marginea trotuarului. Pentru manipularea acestora vă recomandăm să aveţi personal care să vă ajute la transportul produselor la locul montajului/depozitării. În funcție de particularitățile produsului (de ex. pericol de spargere, produse atipice), se poate întâmpla ca și produsele cu volum/greutate mai mici să fie expediate prin intermediul unei case de expediţie. În astfel de situaţii produsele vor fi descărcate şi plasate la marginea trotuarului.

Ce se întâmplă dacă nu sunt acasă în momentul livrării?

Nicio problemă. Dacă știți încă din momentul comandării că nu veți fi acasă, puteți solicita livrarea pachetului și la o altă adresă. În cazul livrării la un automat de colete, dimensiunile maxime ale pachetului nu au voie să depășească 60x35x35 cm.

Este posibilă livrarea la o altă adresă?

Desigur, puteți solicita livrarea comenzii și la o altă adresă, fără probleme! Termenul limită de modificare este reprezentat de momentul procesării plăţii.

Care este timpul estimativ pentru livrare?

Timpul de livrare este individual și se poate găsi direct lângă fiecare produs. De regulă timpul estimat al unei livrări este de 10 zile lucrătoare (14 zile calendaristice).